yay ! yay !

tadi masa physics dalam lab :
aku berdiri sebab tak nampak cikgu tulis , aku duduk table yang second row tu . sekali ...

syafiq said : liana ... duduklah . kau dah la tinggi .

aku dengan excitednya cakap dekat Jiha : wey wey , dia cakap aku tinggi . hahaha .

p/s : logik okay aku nak excited bila somebody cakap aku tinggi sebab sebelum ni semua nak mengata aku pendek . kalau dekat rumah , si angah tu la yang selalu mengata aku macam tu . dan bila orang kata aku tinggi , bangga seyh . yang lagi menyampah bila Eddy ingatkan aku form 2 masa mula-mula kenal sebab dia kata aku pendek . dia kata budak sekolah dia , girls form 4 tinggi-tinggi . siap panggil adik lagi tu . adoy ~ dan kenyataan yang paling menyakitkan , Eddy tu form 3 this year . aku form 4 . dan bila dia panggil aku adik sebab aku lagi pendek , tu yang tak tahan . malunya lah ... ya Allah , bagi la aku tinggi lagi . sikit pun jadi lah biar orang-orang yang macam angah , Eddy and Taufiq tu tak mengata aku dah .
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: