hangout ...

wangsa walk je wey . naik tren sampai sri rampai . first time . jakun gila . lepas tu beli tiket wayang . Khurafat woiii ... masuk-masuk , Jiha tak sampai lagi . about 20 minutes dia lambat . Amal keluar la bagi tiket dekat dia . aku seat no 9 , Amal no 10 , Jiha no 11 . sebelah aku lelaki . first time ada orang dekat seat sebelah aku . selalu kosong je . mula-mula aku macam , 'wahh best nya , lelaki' . tapi bila dah lama-lama , rasa macam nak tendang je boy tu keluar daripada situ . aku nak tengok pun tak senang . memekak gila . dah keluar dengan awek tu , jaga attitude sikit la kawan . kau respect orang lain sikit . walaupun member-member kau dekat 10 orang dalam tu , bukan korang je nak tengok . ramai lagi . - ____ - lepas tu , dah nama pun cerita hantu , menjerit sakan la aku tengok movie tu . Amal dengan Jiha ketawakan aku sebab Jiha dah tengok , lepas tu dia bagitau Amal every scene yang terkejut-terkejut . aku kat tepi tak tau apa-apa . sikit-sikit menjerit . pergi kedai apa entah . beli kipas tangan warna pink yang besar bapak tu and bunga purple *nanti upload gambar menatang tu* aku beli kipas tu sebab dalam kelas aku duduk tepi , kipas jangan harap la nak rasa . Amal kata 'setahun kau kena gelak dengan Rahman kalau kau bawak kipas tu pergi sekolah' . kisah apa aku . janji aku tak berpeluh-peluh macam baru lepas lari 1500 meter . lepas tu , jalan-jalan tangkap gambar depan F.O.S . abang yang dekat depan tu usha lain je sebab kita orang tangkap gambar cium pipi . awwww ~ aku tak tahan nak ketawa masa tu . lepas tu , masuk tempat token-token tu . apa tah nama dia . main game yang tolak-tolak tu . dengan Amal , seri . dengan Jon pun seri . yeah ! aku hebat . hohoho ~ lepas tu tangkap gambar lagi and then balik la . maghrib baru sampai rumah . nasib baik mak aku tak bising . aku ingatkan mak aku keluar , sebab tu berani balik lambat .

p/s : Jiha , thanks for that Roti Boy .
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: