kelakar bodoh !

“TAHNIAH”
No. SIMcard Anda Mnang PROMOSI ( RM 17.000.00.)
From COCA COLA
No.seri: QB 2477
Sila Call Office: 012 817 8368 MOHD, NASIR BIN ISMAIL

Sender: 017 894 3419


p/s : gaya macam aku nak percaya je . ada ke orang bodoh yang nak bagi duit free-free je macam tu sedangkan aku tak masuk contest apa-apa pun . air coca cola pun aku dah lama tak minum . mana datang pulak aku menang PROMOSI tu . haishh ~ benda atas tu aku copy exactly daripada mesej yang aku dapat . ejaan yang tak tentu arah tu pun memang macam tu la rupanya dalam mesej yang aku dapat . jadi , tindakan selanjutnya ... aku pun ketawa kerana ini sangatlah bodoh . cuba tengok nilai duit yang dia nak bagi ... titik , koma , mengarut-ngarut je letak . dah jadi berapa lah nilai duit tu sebab titik salah letak . nonsense !
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: