malas... malas... malas...

adoy~ aku kesunyian di rumah . tv malas tengok . online dalam bilik . bukak kipas laju-laju . dah la pakai baju tak ada lengan tu , sejuk lah pulak . kalau tidur ni lagi nikmat . tak ada orang ganggu . ibu abah, they both go to KLIA . nak ambik Sis Dila yang postpone dia punya belajar for 1 semester atas sebab-sebab tertentu . jadi , akulah yang terpaksa pergi ambik si monster gedik , Anis tu from sekolah dia . wey , aku nak tengok tv . homeworks pun bertimbun . malasnya la ... dulu-dulu aku masa darjah 2 dah balik sekolah sendiri . tak payah orang ambik . ni dia dah darjah 3 . walaupun dulu masa darjah 2 , aku selauu kena buli dalam kelas sebab duduk kelas last , boleh je la pun aku berdikari . masuk kelas last sebab aku pindah sekolah tu masa tengah tahun la . so agaknya kelas-kelas depan dah penuh kut . sekali , ambik kau ... daripada kelas last , kelas yang ke-8 , terus naik kelas first masa darjah 3 . dah ... dah ... apa aku melalut sampai situ pulak . sebenarnya nak bagi tau yang aku malas nak ambik si Anis tu je . dah ke mana pulak cerita tu .

p/s : aku serious malas ni . boleh tak aku buat-buat tertido ? cabut wayar telefon rumah , off handphone ... macam best lah kalau buat . lepas tu , kunci pintu sekali . biar Anis tu balik , dia tak boleh masuk rumah . hahaha ! seronoknya aku kalau betul-betul boleh buat .
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: