aku nak ketawa boleh ?

TITS or GTFO .
hahaha . bengongnya mereka . seronok tengok dorang . lepas ni bila dah ramai pindah , mesti jadi Tanah Perkuburan Islam Danau Kota la kelas tu sebab si kepala bising dah blahh pergi MRSM Pengkalan Chepa , Kelantan . betul tak aku eja ? lantak la wey . bukannya nak buat karangan BM pun .

p/s : i'm gonna miss today's moment . love you guys la 3 surians/2010 .
Sorry for the inappropriate language used !

2 comments:

alynfazlin said...

ape bnde tu weyh?? TITS?? GTFO??

Lyana M said...

adalah .
kau budak terlebih umur tak bole tau bahasa budak2 under 18 mcm kteorg .
hahaha .
*aku ta twu mula2. so ble aku da twu , aku nak berlagak lah =D*