latihan rumah sukan ...

go mat kilau go ! patutnya latihan rumah kuning dengan rumah merah , hari isnin . tapi , sebab hari tu kelas sampai pukul 2.30 and cikgu beria-ia cakap latihan start pukul 2.30 . malas la aku nak pergi . homeworks pun banyak that day . bila PK KOKO, Puan Norlia merangkap cikgu add maths aku cakap kalau tak datang latihan rumah sukan , nama kena masuk dalam e-disiplin , kiranya ganti la latihan tu balik masa hari selasa . hari selasa tu latihan untuk rumah hijau and biru . selit aje la . lepas tu , masuk gate depan sekolah , cikgu siap boleh alu-alukan kita orang masuk guna apa entah tu … ala yang macam pembesar suara . buat malu je . dah la datang lambat . orang lain semua dah ambik kedatangan , aku dengan kawan-kawan yang lain baru nak sampai sekolah . then , cikgu pun lepaskan kita orang . juniors form 1 excited gila . siap nak lari laju-laju lagi . haiyoo adik … ni training je la . mana ada merentas desa betul-betul .

orang lain , dah ke depan . kita orang yang hujung-hujung , last-last je . lepas tu masa lalu dekat housing area , ada anjing bulu putih , curl and comel gilakkk … aku siap boleh lompat-lompat excited sambil tunjuk-tunjuk and cakap ‘yang tu comel . eh , yang tu lagi comel . comel nya … suka la aku’ . bodoh kan ? anjing pun dikatanya comel . gila betul . tapi memang betul anjing tu cantik . lepas tu , ketawa-ketawa sebab ada juniors form 1 yang sesat . hahahaha ! kesian dorang . aku dengan kawan-kawan dah berzaman tau trek tu boleh la nak ketawakan adik-adik yang sesat sebab baru first time . kesian dorang , and then ada satu adik form 1 ney . kenit gila . pendek pulak tu . slumber je aku jalan , lepas tu letak tangan atas bahu dia . mesti dia fikir , ‘kakak ni gila ke ? lepas tu , annoying pulak . nak main letak-letak tangan atas bahu orang pulak’ hohoho ~ chill dow . akak ni mood dia tengah riang-ria . boleh la nak jadi ramah sekejap . kalau tak , mati la . tak mananya aku nak tegur . banyak lagi kerja aku .
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: