doctor ... doctor ...

setiap kali pergi klinik bila sakit kepala , mesti doktor bagi paracetamol tu . adoyy … doktor , tak ada ubat lain ke yang kalau saya makan terus hilang sakit kepala tu sekelip mata . okay … sekarang ni , sakit kepala aku semakin menjadi-jadi . nak kata stress , mana ada lah pulak . aman tenteram je hidup aku . tapi apasal lah kepala sakit je selalu . baru second week sekolah , aku dah ponteng . ponteng bersebab la . sebab kepala rasa macam kena pijak dengan bapak gajah . bapak gajah tu kan berat . bayangkan lah … *logik ke ?* kalau gerak banyak-banyak , bertambah-tambah sakit pulak . habis takkan nak terbaring , tak buat apa-apa kut . dah la homework berlambak . jadi , fightinggggg ! kalau sakit , buat tak layan je . kalau dah sakit sangat tu baru la makan ubat etc … etc …

p/s : semoga aku tak sakit kepala lagi selepas ini . amin ...
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: