mind cracked *-*

ajwad … ajwad … geli dowh . tak mananya aku nak berperasaan macam tu . masa ni baru keluar daripada lab chemistry . nak pergi koko la . lepas tu Si Ajwad , ada ke dia cakap macam ni ‘ ala , liana … aku tau la kalau aku pindah MRSM nanti , mesti malam-malam kau call sebab rindu dengan aku . nanti kau cakap macam ni , ‘ajwad , aku r indu kau la . ala mengaku je la liana ’ . hahahaha . sampai nak termuntah aku ketawa . seriously tak mananya aku nak rindu kau Wad . lepas tu siap paksa-paksa aku suruh mengaku pulak tu . mengarut gila . aku pun balas la balik dengan gaya penuh skema ‘ha’ah . mesti aku rindu kau . rindu gila-gila . ajwad … kau jangan la pindah . nanti aku rindu ’ . hohoho ~ it’s so suck for me to say that . aku gurau je cakap macam tu . gila kau … boyfriend orang tu kan ? rasanya la . tapi lepas tu aku sempat lagi menggatal . aku dengan muka temboknya , boleh pulak cakap ‘aku rindu dekat Zul je . dekat kau buat apa’ . mengada betul aku . nasib baik Zul sempoi , sporting and lepak je bila aku cakap macam tu . siap buat thumbs up lagi . jangan fikir lain ye . Zul is too cute for me to fall in love . back to the story about that Genius and Crazy Boy . dia gila poyo nak cakap aku AKAN rindu bila dia masuk asrama nanti . bukan ke hidup aku akan lebih aman , tenteram , harmoni , bahagia , sejahtera tanpa dia ? tak ke ? dia kan musuh tradisi aku sejak zaman berzaman …
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: