mak ... seronoknya :O

akhirnya … tahun ni bersamaan 2011 , aku takkan nampak dah muka budak ‘berlagak’ tu kat sekolah dah . yes … seronoknya weyy . dia dah pindah . sebab apa aku tak tau . aku tak payah sakit mata nak tengok dia poyo poyo sana sini . tiba-tiba aku rasa semangat nak pergi sekolah . aku dah tak payah tengok dia over tak tentu pasal . thank you la kepada mak ayah dia yang pindahkan dia sekolah . baik untuk kesihatan hati dan mata aku . tahun ni aku dah tak payah tengok dia usha serong kat aku . aku dah tak payah dengar dia sindir aku depan orang . fuck ohh . apa masalah dia aku tak tau . yang jadikan aku menyampah dengan dia sebenarnya start bila dia semak-semak nak sindir-sindir aku bila aku buat benda bodoh . sibuk je kau ni . lagi satu , dia ni suka berlagak macam apa yang dia cakap semuanya betul . orang lain salah . sedangkan dah sah-sah apa yang orang lain kata tu lagi logik . gaya hebat la tu . lantak kau la . janji kau dah tak ada depan aku . tu je yang aku nak sebenarnya . tapi sebab apa kau pindah eh ? bukan tahun ni kau last year ke ? apa-apalah . malas nak ambik tau .

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: