subjects ...

Bahasa Melayu : bolehlah . sebab aku suka buat karangan , so dah selamat satu dekat situ . tapi ujian lisan yang sorang-sorang tu aku tak tahan . segan mak oiii nak cakap depan kelas .

Bahasa Inggeris : aku memang tak minat . tapi sebab subject ni masuk SPM , belajar je la kan ...

Pendidikan Islam : ayyo ustazah . suara banyak slow sama itu lembut . mendayu-dayu aje aku dengar . kalau tidur pun syok doe .

Sejarah : cikgu ni kelakar sama macam cikgu last year . tapi still tak boleh tanding Cikgu Siti Khalilah yang ajar sejarah tahun lepas . dulu , dengar suara Cikgu Siti Khalilah , rasa mengantuk terus terbang jauh-jauh . cikgu ni still membuatkan mengantuk aku tak hilang-hilang .

Modern Mathematics : cikgu cool . suka gila nak belajar maths .

Additional Mathematics : I LOVE ADD MATHS ! seronok bhai add maths setakat ni . sebab paham dan boleh jawab soalan . memang lah seronok walaupun baru bab 1 . dan aku akan make sure-kan yang aku akan suka add maths sampai bila-bila . cewahhh ... *aku tak berlagak tau tapi aku dah terjatuh cinta dekat add maths , nak buat macam mana kan ?*

Physics : tak betul ke aku kata fizik tu menarik ? betullah wey . Sir Saiful tu kira okay what . physics is fun . mulut kata macam ni , hati pun kata macam ni jugak . tapi otak ni tak nak terima . nak jugak kata physics ni membosankan . okay Cik Otak , please lah programkan diri kau untuk suka dekat physics . one of the tough subjects ni .

Biology : cikgu ni suara pun lembut semacam . dah la duduk table belakang dalam lab . memang kerja menguap beratus kali aje la aku . tapi biology is just okay . i'm not so into biology .

Chemistry : mula-mula nak belajar , aku macam semangat sebab Sis Alyn kata dia suka Chemistry compared to other tough subjects . sekali , aku ni memang tak ada chemistry la dengan dia . Sis Alyn suka chemistry , aku suka add maths . aku tak suka chemistry , Sis Alyn tak suka add maths . memang langsung tak sama .
Sorry for the inappropriate language used !

2 comments:

Unknown said...

bodoh..

Lyana M said...

bodoh ?
tapi pandai sikit daripada Anis ?
ni je kau nak comment ?
beria-ia suruh aku hilangkan word verification tu ?
ni yang wa hot ni .