teka teki pagi hari mak aku ...

kenapa siput babi jalan lembab?

jawapan aku yang satu pun tak mengena ;
1) sebab cenkerang dia berat
2) sebab dah nama siput, memang la jalan perlahan


...

...

...

...


okay. jawapannya sebab siput tu tengah berfikir, dia ni SIPUT ke BABI. uhuks... logik ke? hok aloh mak. buat lawak ke apa? mana lah mak aku dengar teka teki ni. mencabar otak aku yang lembab ni betul la.

Sorry for the inappropriate language used !

4 comments:

Zul Fattah said...

la.. dah tahu dah.. huhu:P

Lyana M said...

sy lembab sgt kot.
sbb tu sy tak tau.
:D

Faz Abas said...

okay gak teka teki ni... boleh jadi orang yang lembab tu pun sb banyak fikir...

ni nak jemput singgah blog acik di www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. acik tulis cerita pendek.

Lyana M said...

bkn bnyk fikir tp tk sngke la plak,
jwpn teka teki tu se-tak-logik ni.
:D