pung pang pung pang ...



okay... dari tadi dekat area rumah aku ni, bising kemain. dah pukul 12.16 am, 26 Oktober 2011 ni. bunyi mercun tak henti-henti. mercun jenis apa la dorang main agaknya? berminat pulak aku nak tau. dah la bunyi kuat, panjang berjela pulak sambungan bunyi-bunyi tu. tadi orang dekat rumah aku ni asyik dok merungut pasal bunyi mercun tu. jawapan aku senang je, "biarlah dorang nak raya. raya kita dah lepas". betul la kan? raya kita masa tu pun gegak-gempita jugak Malaysia ni dek bunyi mercun. so apa ada hal?

tapi aku dengki !!!

dengki apa sebab? sebab aku jealous. jealous apa sebab? sebab AKU TAK RETI MAIN MERCUN. seriously. nasib baiklah aku ni pun memang jenis yang takut dengan bunyi kuat-kuat. kalau tak tadi aku dah sahut cabaran abang aku nak main mercun. kebetulan baki mercun yang abang aku beli masa raya puasa hari tu ada lagi. okay cukup... aku dengki gegila dah ni.

p/s : gambar dekat atas tu tak ada kena-mengena dengan pesta mercun dekat area rumah aku ni.

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: