SITUASI MENGERIKAN

okay! tajuk nak mantap-meletup habisan je. suka aku lah. sebenarnya nak cerita apa yang aku alami tadi.

"tengah aku syok-syok melepak, tiba-tiba ada benda terbang. laju pulak tu. tau apa? kenal LIPAS TERBANG? haa. menatang tak guna tu lah. terkejut beruk aku. dengan aku-aku sekali buat perangai macam beruk lepas tu. dengan muka tak malunya, aku main jerit je sebab takut sangat dengan lipas laknatullah tu. tangan direct tutup muka sebab takut LIPAS TERBANG tu hinggap dekat muka aku. kalau betul la jadi macam ni, seminggu tak kurang kut rasa fobia."

ada tak mana-mana perempuan yang tak takut lipas? kalau ada, aku nak ucapkan TAHNIAH gila-gila sebab anda adalah antara insan terpilih *cewahh*.

Sorry for the inappropriate language used !

2 comments:

alynfazlin said...

alah kau.. x abes2 masalah lipas.. haha

Lyana M said...

biarlah..
dah lipas tu yg tak puas hati ngn aku.
asyik nk blz dendam je.