aku pelik, kau peduli hape? ecehh...

PART 1

Lyana M : ehh... cuba tengok awan dengan langit tu. cantik la. berketul-ketul...
You : apa? berketul-ketul? kau ni BM dapat highest tapi ada ke awan berketul-ketul? pelik betul. tapi BM, karangan kau still dapat markah banyak lagi. kau buat macam mana ek?
Lyana M : aku baca novel je la. novel cinta.
You : takkan lah. aku baca novel cinta, tak ada effect pun dekat karangan aku.
Lyana M : aku suka berimaginasi kut.
You : ohh. peliklah kau ney!

Comment saya : biarlah. janji sedap telinga aku dengar sudah bagi every words yang aku guna tu. aku dapat markah karangan tinggi sebab sebab aku suka berangan. setiap hari aku praktis berangan dekat dalam toilet waktu mandi pagi before pergi sekolah. sebab tu aku suka duduk dalam toilet sebab toilet memang port baik nak berangan. memang dekat di hati la. kononnye...

"Imagination is more important than knowledge"
-quotes yang aku rembat daripada Albert Einstein-

PART 2

You : lyana, tudung awak kembung dekat dalam belah kiri. tak nak betulkan ke?
Lyana M : biarlah... kita tak kesah pun.
You : kita cantik untuk diri sendiri.
Lyana M : kita tak peduli pun. hodoh pun kita tak kesah.
You : peliklah awak ni. mak kita cakap, kita cantik-cantik pun untuk diri sendiri je.
Lyana M : entah... kita memang tak peduli.

Comment saya : hok aloh mu nih! eceh... aku tak heran la tudung aku senget ke, kembung ke. tak ambik peduli pun. aku pun tak nak lawa-lawa. lawa-lawa nak pergi mana? :D bukan ada orang nak tengok and aku pun tak nak orang tengok aku *gaya macam ada la kan orang nak tengok aku. perasan lebih aku ni*. karang aku pakai celak, mascara, lip gloss pergi sekolah kang, aku kena hentam. aku hodoh-hodoh pun orang banyak complaint. mu nak kena rembat ke? ooppss... backspace. backspace. maaf ter-kurang ajar pulak. tapi yang pasti aku bahagia dengan ke-hodoh-an aku. aku bangga je. kau ado?

"I used to think anyone doing anything weird was weird. Now I know that it is the people that call others weird that are weird"
-quotes ni pulak dirembat secara berjaya daripada Paul McCartney-

p/s : cer cite sape yang pelik sekarang. aku ke kau? Paul McCartney pun backup aku tau dengan quotes dia pasal weirdness tu. cewahh... macam la Paul McCartney tu tujukan quotes dia untuk aku. perasan lebih aku ni. emmm...


Sorry for the inappropriate language used !

No comments: