Genk! Saya Blogger Gila

  
[klik klik banner tu]

Isi masa lapang join segmen ni!

Aku gila kan :


aku memang suka gila-gila dengan kucing. sampaikan kalau dekat sekolah aku ada kucing comel, mesti awal-awal lagi aku dah cop yang kucing tu kucing aku. tapi aku tak bela pun kucing dekat rumah. mak aku kata leceh. :'(

kalaulah kucing ni boleh jadi milik aku. sobsob T-T


Sorry for the inappropriate language used !

8 comments:

Diyana Ali said...

comel la kucing ni. malang tak minat sgt bela.heee :)

Lyana M said...

@ Diyana Ali

sy suka kucing tp tak suka nak bela.
suka nak main2 dengan kucing tu je.
:)

Eza Boom Boom :) said...

Eza ada banyak kucing kat umah??! Hee, nak x?? Alahai, jauh la plak rumah awak..heee :P

Eza datang sini dari segmen yang sama. Teruskan berblogging keh!! Salam perkenalan dari Eza ^^

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/genk-saya-blogger-gila.html

Lyana M said...

@ Eza Boom Boom

nak satu bole?
hantar pi umah sy pkai pos laju.
nak yg warna putih.
klw ada yg gebu2 lg syok.
:D

c genk bah ne said...

Makasi dear..sebab sudi join segmen genk ^^

comel je kucing tu.. ^^

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

mamaDiana said...

comel tp problemnya bulu2 kucing tu buat mama bersin selalu...

salam kenal2 dari mama di sini..ok la tu!

Lyana M said...

sy pun klw slalu main ngn kucing,
nty mula la gatal2 hidung sbb ada resdung.
tp sbb suka punya psl,
tolak tepi smue bnde.
:)