asyik pergi tandas... malu aku!

time Physics tadi, 3 kali aku pergi tandas. chettt... malu kut. asyik-asyik muka aku lagi nak pergi tandas...

Me : Sir, can i go to the toilet please!
Sir : Okay!
lepas tu,
Me : Sir, boleh tak saya pergi tandas lagi sekali?
Sir : Okay, go!
lagi sekali,
Me : Sir, saya nak pergi tandas lagi sekali je. boleh tak Sir?
Sir : Okay okay! pergi la...

tau tak malu tu apa? dah la time tu dalam computer lab. tapi dah aku time tu memang tengah complete set punya, sakit perut, rasa nak muntah, pening kepala. tolak ke tepi la rasa malu kan. Aida *adik aku* dekat komputer sebelah, pun agaknya fed up asyik dengar "Da, aku nak pergi tandas la. tapi malu nak cakap dengan Sir. balik-balik muka aku lagi". sorry babe! kawan kau ni memang banyak penyakit sikit. apa kata kalau hari khamis nanti aku ponteng sebab malu nak jumpa Sir. khamis kan ada physics. errr....


Sorry for the inappropriate language used !

No comments: