berusaha menjadi orang yang lebih bersyukur!

tak semua benda aku nak aku akan dapat kan walaupun banyak mana pun aku usaha. maybe kali ni bukan rezeki aku. selama ni, apa yang aku harapkan, jarang aku dapat. tapi apa yang aku tak jangka tu yang aku akan dapat. okay! percaya pada janji Allah.

"kalau Allah tak makbulkan doa kita, mungkin sebab benda tu tak elok untuk diri kita and maybe Allah akan gantikan dengan sesuatu yang lebih baik"

and because of that, aku cuba untuk menjadi orang yang lebih bersyukur. selama ni kalau aku ada masalah, cepat atau lambat, mesti ada penyelesaian. tengok! Allah sayang aku lagi. aku je yang kadang-kadang lupa dekat Allah sampaikan kadang-kadang tenggelam dalam kesedihan bila sesuatu yang aku harapkan, aku tak dapat. =) jadi, berhentilah mengeluh kerana ramai lagi yang lebih susah daripada kita dan bersyukurlah.




and


Sorry for the inappropriate language used !

No comments: