jamuan kelas 4 Suria !

setiap tahun pun masalah sama. adoy~ aku pun tak nak comment apa sebab aku ikut je. malas nak fikir-fikir. kalau mak aku bagi, aku pergi. kalau mak aku tak bagi, tak payah pergi. bukan susah! lagipun duit kelas tahun ni tak masyuk macam tahun lepas. tahun lepas 1000 ++ tapi tahun ni tak sampai seribu pun. so tak payah mimpi la kan nak jamuan besar-besaran. tapi masalah sekarang, sampai dah bergaduh-gaduh haa pasal jamuan. pelik aku. apa la yang stress sangat? pasal jamuan je kut.

p/s : aku dengar report dari mulut-mulut beberapa orang, siap keluar perkataan "BABI" lagi. hebakk mu nih! babi sangat ke classmates mu ni? kalau classmates mu babi, mu pun babi la kan. takkan manusia sekelas dengan babi. ye dakk? mind your language la! bukan mu sorang bayar duit kelas! entah-entah duit kelas mu pun tak habis bayar lagi. yang kekwat sangat apahal? okay! aku tak tau. AKU BUKAN BENDAHARI. aku penolong je sebab tu dorang buat report dekat aku. ecehh... bangga la pulak kan! :D

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: