happy 18th birthday !

HAPPY BIRTHDAY, MR. R (!)

aku boleh wish dekat sini je.
sebab aku tak berani nak mesej kau
lepas apa yang jadi dekat kita dua.
aku tak pernah lupa birthday kau,
everything pasal kau.

aku tau kau marah aku.
maybe sampai bila-bila pun kau takkan maafkan aku.
sebabkan fitnah orang lain,
kau dengan aku gaduh besar.
salah aku sebab aku tak percaya kau
and suka sangat dengar cakap orang lain.

whatever it is,
semoga kau sihat selalu.
bertambah-tambah bahagia.
berjaya capai cita-cita kau.
*macam kau pernah bagitau aku dulu*
maybe kau dengan aku tak boleh nak kawan dah.
semoga ada perempuan yang baik jaga kau.

tapi,
one thing for sure,
aku pernah sayang kau,
still sayang kau,
dan akan terus sayang kau.

even lepas apa yang jadi,
aku still fikir pasal kau,
risau pasal kau,
and sedih bila teringatkan kau.

aku harap aku dapat keberanian,
untuk mintak maaf dekat kau dengan cara proper.

p/s
hargailah orang yang kita sayang sebelum orang tu betul-betul tinggalkan kita.
bagitau dorang yang kita sayang dorang sebelum terlambat.
*sobsob T-T*



Sorry for the inappropriate language used !

No comments: