bukan berpura-pura la (!)

orang buat jahat dengan aku,
aku tak balas balik,
tapi aku buat tak tau je dengan dia.

lepas tu,
kalau orang yang buat jahat tadi tu buat baik dengan aku pulak,
aku pun layan baik la.
macam biasa.

salah ke?
bukan aku berpura-pura baik.
tapi buat apa nak benci-benci orang kan?

so kalau rasa nak cakap aku ni berpura-pura,
mai sini aku nak tampar kau pakai tapak kasut aku.

Sorry for the inappropriate language used !

4 comments:

SoLy SoLicious said...

just be ownself kan..hee..tp mnusi yg berhasad dgki sllu je xpuas ati

Lyana M said...

betul3...
buat baik salah.
buat jahat pun salah.
ape pon tk bole.

alynfazlin said...

doe.. on ym la.. aku bosan gila babi sewel da ni.. *sigh

Lyana M said...

sista..
kau comment kt sini,
soh ak on ym,
mmg tak la kan aku nak perasan.
kedeng giloss.
msg la.
apa guna ada fon num smpy 3?
chaittt..