gua, babysitter tak bergaji!

"Farish... senyap la. tidur tidur."

hari ni hari first Mama and Abah, Farish Edzrey *anak buah aku* tinggalkan si Farish Edzrey ni dekat rumah aku. ye lah... dorang kerja kan. lepas tu, hari ni budak ni asyik buat perangai je. hishh hishh... kejap kejap nangis. disebabkan aku ni mak cik mithali, asal dia menangis je, aku bagi dia minum susu. lepas tu dia tidur lagi. bila dia bangun and menangis lagi, aku bagi susu lagi. bagus kan aku? tak pasal-pasal obesity pulak anak buah aku ni. biaq pi la. janji dia senyap. pampers dia pun aku dah berjaya tukar tadi. dah boleh kahwin ni. ecehh...

p/s : mak aku kata aku gatal sebab aku cakap aku dah boleh kahwin bila aku dah berjaya tukar pampers Farish Edzrey. bukan gatal la mak! merancang masa depan namanya tu. =.='

Sorry for the inappropriate language used !

6 comments:

smilenajah93 said...

haha ! best ape babysitter . tapi letih lah :)

SoLy SoLicious said...

seronok..dh lali dah jage budak2 ni..heee

Lyana M said...

@ smilenajah93

best wakk?
boleh la.
penat tu dah semestinye.
jge diri sendiri pun penat.
:)

Lyana M said...

@ kak soly

amboi dia..
kemain tuh.
ye la.
org tu berpengalaman.
kte ni bru first time.
mmg 1 kebanggaanlah.
:D

MiZi said...

pergh ada bakat jadi ibu mithali ni

Lyana M said...

@ MiZi

jgnlah ckp kuat2.
malu lah.
:D