awak tak paham !

"yana , tak sedih ke ? macam tu senang boleh lupa ke ?"


ya ya , saya sedih . saya belum boleh lupa semuanya . tapi saya dah terima hakikat . terima kenyataan . saya boleh handle benda tu . saya yang buat keputusan . jadi saya yang kena tanggung semuanya . masa saya buat keputusan , saya dah fikir apa kesannya . dan saya dah bersedia untuk semua tu . jangan tanya saya soalan macam tu sebab saya rasa , awak macam nak maksudkan yang tindakan saya ni hanya untuk menyakitkan hati dia . macam saya ni nak mempermain dan memperbodohkan dia . tak ... jauh dekat sudut hati saya , saya tak ada niat langsung nak menyakitkan hati dia . saya tau siapa saya sebab tu saya buat keputusan macam tu . saya tak layak untuk halang dia daripada buat semua benda tu . walaupun saya kecewa bila dia buat macam tu , saya dah maafkan dia . saya dah lupakan semua benda yang dia buat dekat saya . saya pun dah mintak maaf dekat dia . jadi semua perkara dah ternoktah dekat situ . saya mintak awak tak bangkitkan hal tu depan saya lagi . hanya saya dan dia yang tau apa yang dah terjadi . hanya saya dan dia yang tau kenapa saya ambil keputusan macam tu . -.-

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: