today is 12th February 2011

hari ni hari kejohanan merentas desa bagi SMK Setapak Indah . aku incharge untuk PBSM dekat checkpoint 7 dengan Amal , Kak Ain , Afiqah and 2 orang students yang tolong cikgu jaga checkpoint tu . Ustazah Hayani yang bawak kita orang . cari-cari checkpoint 7 , tak jumpa . habis semua budak KRS dekat tepi jalan tu cikgu kacau , suruh carikan checkpoint . masa jaga checkpoint , ternampak crush baru saya . apa lagi , usha la . dia pakai baju warna brown . masa tu excited gila and baru aku tau yang crush aku tu rumah kuning *awak awak , rumah sukan awak sama la dengan saya . bila dah habis orang lari , balik sekolah and before tu ternampak balak lama saya *perasan sahaja . sebenarnya aku je yang syok dekat budak tu , dia tak pun . kesian aku tau .* masa tu rasa sayu je . dah lama tak tengok dia . dia pakai baju warna hitam and naik motor . dia dah habis sekolah , so tak dapat la aku usha dia macam tahun-tahun lepas . lepas ni , aku dah tak dapat tengok dia . lepas ni , dah tak dapat senyum dekat dia . lepas ni , dah tak dapat cakap dengan dia . sedihnya ... tapi still ingat masa dia ajak naik motor dengan dia tahun lepas . nak tolong hantar balik . okay stop now ! dah terpesong cerita ni . sebenarnya , saya hanya nak melaporkan yang tiada kes kecederaan yang berlaku dekat checkpoint saya sebab checkpoint 7 tu hanya untuk lelaki . lelaki kan gagah-gagah . malu la kalau sakit time tengah lari . nanti ada yang aku gelar Cik Sotong karang .

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: