aku tak suka ubat la dol ~

minggu ni je , memang setiap hari aku sakit kepala , sakit dada and sakit perut . aku memang tension . tak tahu apahal . tak tahu nak buat apa . kalau sakit kepala tu , okay mak aku boleh picit-picit kepala . kalau sakit dada , aku sapu je minyak angin tu walaupun tak hilang pun sakit dada aku . tapi yang kalau sakit perut tu ? takkan setiap kali sakit aku nak kena makan magnesium trisilicate tu ? huh ... aku rasa macam ada duri tau dalam perut aku . aku rasa macam dalam perut aku tu kena kelar dengan pisau etc ... and sekarang aku dekat rumah Along and Kak Didi , perut aku sakit gila walaupun dah makan lunch tadi . ubat aku ? tak bawak ngek ... duhh . tolong la .


p/s : aku rasa aku memang kena dengar cakap 'pak cik kesayangan' aku tu .
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: