aku tak percaya dengan diri sendiri .

tadi on the line dengan Afif . kawan baru . almost 2 hours . talk-ing , gossip-ing blabla-ing, nag-ging . aku macam tak percaya dengan diri sendiri sebab boleh bercakap begitu lama dengan stranger . he's a boy . boy kau tau tak ? and aku dengan boy yang rapat je boleh borak-borak lama macam tu . even dah kenal dia since 3 or 4 years ago tapi tak pernah tegur . just tau nama etc sebab he's a friend of my very best friend . faham tak english aku yang bersepah ni ? duhh ! pencapaian yang baik . aku dah jadi mesra alam ni . lepas ni tak ada lah di-cop SOMBONG dekat dahi lagi kan kan ? tapi dia best dol . dia yang call . tak luak sesen pun kredit aku . tapi banyak pulak kredit dia ? dia poket penuh selalu boleh la cerita kan bro ? btw , part yang hang cakap Yana ni kalau tak kenal nampak macam sombong and bila dah kenal mulut bising habis . tu yang paling syok nak dengar . so strangers , kenali saya baru describe saya ye . tak kenal maka tak cinta kan ? tapi jangan jatuh cinta dengan bestfriend sendiri dah la kan ? *antara isi perbualan kita*

p/s : ke-salah-fahaman antara Yana dan Fiq tu abaikan la bro . jangan sesakkan kepala hotak anda dengan masalah kami . Yana boleh handle . miscommunication je .

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: