lari ke tidak ?

aku PBSM . dan PBSM di-offer untuk menjaga checkpoint masa merentas desa hari sabtu ni . nak lari ke tak nak ? Fatin and the gang nak lari . ye kan ? tapi aku nak jaga checkpoint je . tapi kalau PBSM , bukannya boleh jaga checkpoint ikut geng sendiri . kena pecah-pecah macam kakak-kakak tahun lepas . sama jugak . aku akan terpisah daripada kawan-kawan . tapi kalau lari , penat nyahh ... mana larat aku . badan gemuk . berat macam gajah . tidak lah oii ... but , ada lagi orang kata berat aku tu consider okay lagi . 45 kg ... OMG ! okay kau kata ? form 1 = 39 kg . form 2 = 40 kg , form 3 = 42 kg / 43 kg and form 4 = 45 kg . kau nampak peningkatan yang sangat banyak tu ? nampak tak ? nampak kan . jadi janganlah suruh aku lari-lari . cikgu rumah kuning pun sama . ada ke suruh aku lumba lari tahun lepas . memang aku lari pun . lari daripada latihan ! memang tak la aku nak membasahkan diri tengah padang . tukang bancuh air boleh la . walaupun nampak macam kuli-kuli sikit . apa aku kisah . janji tak tayang aset tengah padang .
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: