[no tittle] =.=

Baki kredit : RM 22.44
- kredit expired macam tu sahaja
- tak payah topup lagi lepas ni sebab orang yang selalu mesej dengan aku dah mati kena bunuh
- berbaloi ke kalau aku nak beli phone baru untuk gantikan phone yang dah wassalam tu ?
- kalau ada phone baru tapi jarang-jarang guna *selain reply mesej kawan-kawan tanya pasal homeworks* , wajar ke kalau aku still rasa nak ada phone baru ?

Unread emails : 343 emails
- dah berapa juta tahun tak buka account tu ?
- dah berapa kurun ta baca email ?
- dah berapa abad tak reply emails ?

Yahoo messenger : 2 crazy girl/boy
- aku online tak sampai setengah minit , suddenly dorang hantar message .
- dorang hantar pasal IQ test .
- bila aku reply , dorang tak layan and still cakap pasal IQ test tu .
- jadi , kesimpulannya , aku tak paham apa-apa dan terus offline .

Phone : Jon dan Aida
- aku rasa macam nak sakit jantung setiap kali mesej masuk sebab vibrate phone ni kuat gila .
- mesej dorang sampai serentak sampaikan aku pening nak reply mana satu .
Sorry for the inappropriate language used !