kecewa ... kecewa ...

jamuan kelas dibatalkan ... whoa ! frust siot . plan dah cantik dah . sesiapa yang dah baca entry aku kat bawah pasal jamuan kelas aku tu mesti tau betapa excited nya aku . sekali teacher pulak tak boleh join . so memang ramai la mak bapak yang tak bagi pergi . biasalah semua budak kelas 3 suria ni memang tak bebas macam orang lain . semua anak mak *tak salah okay* . but , aku kecewa gila dowh . aku dah excited gila tapi tiba-tiba cancel last minute dowh . haiyo ~ tak boleh nak salahkan sesiapa la . ini semua sebab perangai budak-budak 3 suria yang macam-macam hal . termasuk la aku yang mengada-ngada . tak nak pergi times square sebab lame gila . banyak hal la semua . tapi kan aku nak cakap lagi , lagi dan lagi yang aku sangat kecewa ...

p/s : aku nak lupakan ... lupakan ... tolonglah ! aku dah cukup frust ni ...

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: