kecemasan ... kecemasan ...

what the hell is going on ? huh ! apa dah jadi dengan myspace saya ? dah berbulan-bulan aku tak sign in , tiba-tiba bila aku sign in hari ni , aku tengok dah lain gila gila gila gila . aku dah tak tau nak guna macam mana . ishh ... kusut kusut . nak delete , sayang la pulak . nak biar macam tu je , pun okay jugak . tapi aku pulak yang frust bila tengok myspace tu macam tu . apa patut aku buat ni ? ngeee ~ bengang gila . padan la muka dengan diri sendiri kan . sibuk sangat jaga http://i-love-the-way-i-am.blogspot.com ni sampai myspace pun terabai . dasar pilih kasih betul aku ni . *myspace dah merajuk . dia dah buat 'plastic surgery' sampai aku dah tak boleh cam dia* . walaupun budak-budak kelas aku kata , myspace ni kuno , aku peduli apa kan . aku punya suka la . aku tak ada facebook pun biarlah . aku tak minat facebook ! aku nak tulis blog je sekarang ni . lain-lain tak nak . sebab blog , myspace aku tak terjaga . tu belum tengok account yahoo messenger aku lagi . wujud lagi ke tak agaknya . semua sebab blog ni . haih !

p/s : myspace , saya sayang awak . jangan la buat perangai . huh !

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: