apa erti kecantikan pada kamu

[klik banner atas tu reramai jom]

saya di-tag oleh si chantek Ezzattie Ezzat

apa erti kecantikan pada saya?

sebab saya perempuan, saya tak pandang sangat pada kecantikan ni. karang ada yang dicop 'lesboo' kang. haa... sapa nak bertanggungjawab? mak straight nokk. jiwa mak masih pada lelaki. :D

tapi apa ada pada kecantikan rupa? sementara je pun. cantik cantik bawak kemana? tapi bagi yang cantik semulajadi tanpa perisa tambahan seperti Vitamin C, collagen dan sebagainya tu, kredit la untuk dorang. anugerah Allah, siapa kita nak pertikaikan. betul dokk? cakap betul sekarang. kalau tak, patahkan pembaris Awokk.

dan saya pun bukanlah tergolong dalam golongan CANTIK YA AMAT tu. tapi cukup la dari segi fizikal dan mental. bersyukur dah ni Bedahh oiii... dan saya pun tak memilih lagi-lagi part berkawan, "eh... kau hodoh hidung kembang semangkuk, aku takmo kawan ngan kau". uishhh. mintak simpang la. saya bukan macam tu. janji Awokk rajin melayan saya bersembang, confirm saya jadi peramah walaupun kenal baru beberapa hari.

dan selalunya saya label MINAH NI CANTIK LA bila seorang perempuan tu, senyum dengan ikhlas waktu berborak. tak cover-cover ayu bila buat sesuatu perkara. senang cerita la. toksah putar belit, ikut jalan straight, saya label seorang perempuan tu cantik bila dia MENJADI DIRI SENDIRI dalam setiap apa yang dilakukan.

mungkin kelakuan seorang perempuan tu agak over nak kebaboom je tapi hati dia? boleh korang nampak? haa... tak nampak kan? tak semestinya, perangai macam gangster kampung, hati dia pun busuk macam loji taik. kan kan? sebab tu la wujudnya phrase "don't judge a book by its cover". itu pun tak gheti gheti ke? ni yang kawe nok marah ni.

dah dah. nak stop dah ni. nanti lagi panjang saya merepek-merapu-meraban. byee. :) nak tag ;

Sorry for the inappropriate language used !

4 comments:

Miraa Hussin said...

hihi ! trime kasih !

Lyana M said...

siap tag-revenge lg tuh.
miraa hussin mmg tk bole berpisah dgn perkataan revenge.
mse tu url blog pun gne perkataan revenge.
huhu~
btw, welcome dear. :D

kyra veronica said...

tq taged kyra..kamu cntik yeee...

Lyana M said...

@ kyra veronica

welcome dear.
sy cantik?
hahaha~
:D