test market ?

hari ni kan kan ...
8 November 2011

LYANA KENA TANGKAP SEBAB MELANGGAR PERATURAN SEKOLAH

cepat cepat. jom padan muka dekat saya sebab buat jahat tapi tak pandai cover. kuikuikui~ chill babe. ni balasan dosa aku la kot sebab before tu, aku gossip-gossip dengan member sebelah pasal cikgu tu. sekali dia yang tangkap aku sebab melanggar peraturan sekolah. selalunya, kalau aku langgar peraturan sekolah, tak pernah kantoi. tapi hari ni? malang tak berbau nokk. aku rasa aku kena mandi bawah jambatan la macam ni. hee~

tapi tak apa. ni namanya, pengalaman, kenangan dan PENANGAN. penangan apa? penangan SINGA BETINA namanya. aku rasa cikgu ni ada daulat la. sekali aku gossip pasal dia, terus aku kena bala. hakhakhak~ jahat mulut aku. don't take it so seriously okay reader? at least aku ada pengalaman apa. tak ada la skema sangat zaman sekolah aku. nanti next 20-30 years *kalau hidup* boleh cerita dekat cucu cicit,

"dulu kan, nenek kena tangkap masa langgar peraturan sekolah. nenek kena panggil dengan cikgu disiplin lagi. cikgu disiplin tu suara kuat macam bunyi singa. aummm aummm."

haa. cool kan kalau boleh cakap macam tu? :D

aku tak bengang pun dengan cikgu tu sebab dia tangkap aku langgar peraturan. memang salah aku kan? watchillbebeh. lepas kena dush dush dush barang 2-3 minit, dia stop la. apa ada hal? telinga aku dah kebal. aku pun bukan jenis nak boikot cikgu bila kena hukuman. eley~ 3-4 markah demerit je kalau kena pun. belum 10-20. kalau dah 10-20 markah demerit, baru boleh dapat surat amaran pertama. jauh lagi tu... :) tapi hari ni test market kut. depan orang ramai tu kena panggil. segan tu ada la. tapi aku kan muka tembok. tembok besi yang legap. confirm tak tembus! hehe~

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: