Produk : Coklat Toblerone
Harga : RM 2.90 (50 g)

saya tau… saya makan coklat murah je derrr… tak mampu nak makan Chocopolagie, Noka, Delafee, Richart, Godiva *apa lagi?*.  murah-murah pun coklat saya, ajaib tau *drama lebih*. bila saya makan coklat ni mesti rasa BAHAGIA. macam dunia ni ana yang punya. percaya tak? alaa… percaya la. kalau dapat coklat ni kan, hati saya yang berduka lara pun boleh gembira-riang-ria tau. kalau marah macam nak meletup, kalau dapat coklat ni mesti cool punya. materialistik betul kan? tapi okay lagi saya ni… saya tak ada la mata duit-an tapi mata coklat-an je. coklat pun coklat murah je. berkira betul hang ni!


Produk : Domokun
Harga : emmm?

wehhh… aku nak benda ni satu. dah lama diidam-idamkan tau. part paling mengancam mestilah gigi tu. unik dow. tapi aku tak nak yang kecik. yang boleh gantung dekat phone tu pun aku TAK NAK. baju lagi la aku tak ingin. aku nak yang besar punyaaaaaaa… baru glamour. kecik-kecik, karang terjatuh dalam tong sampah dekat meja belajar aku tu pun, tak perasan nanti. kalau mintak Angah dapat tak? baik sangat la Angah kan? tak mana dapatnya. kalau nak, kena tunggu birthday tahun depan. masa tu dah out dated la Domo ni. benda lain pulak famous. nak beli sendiri? kena buat solat istikharah dulu derr… banyak lagi boleh aku buat dengan duit tu daripada beli Domo ni. kalau beli pun, mesti Angah main pijak-pijak. sungguh sopan kakak aku ni. teddy bear aku sekarang ni pun dia buat main wrestling. hishh~

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: