everything has changed =(

dulu kan... aku ada kawan. sangat rapat even dia lelaki. dia tau everything pasal aku. dia ambil berat pasal aku. dia selalu backup aku kalau aku gaduh dengan boyfriend aku *dulu* even boyfriend aku tu kawan dia. alsan dia sebab dia kenal aku sama macam dia kenal boyfriend aku tu. dia tau yang mana patut dia percaya and backup. tapi sekarang aku sangat sedih sebab semua ni dah tak ada. semua dah berubah sangat-sangat. kadang-kadang aku rasa sangat kehilangan dan kadang-kadang aku rasa mungkin ni yang terbaik. mungkin salah aku. lepas ni luahkan semua benda, kita orang jadi renggang. dia elakkan diri dari aku dan aku pun sama. sekarang, aku dah tak boleh nak bercakap dengan dia macam dulu. aku kekok and aku takut lagi banyak aku bersuara, lagi banyak dia sakit hati. aku sayang dia sama macam aku sayang family aku, kawan-kawan perempuan aku. tapi bila semua ni jadi, aku rasa macam ada something yang hilang. dulu, dia ada bila aku ada masalah. sekarang, aku ada masalah ke tak ke, dia dah tak ambik tau. mungkin salah aku jugak. aku tak hargai dia macam yang sepatutnya. bila dia dah tak ada baru aku nak ingat. dah terlambat kan? dia pun dah ada hidup dia sendiri sekarang.


p/s: terima kasih untuk semua yang pernah awak buat dan korbankan untuk saya. semoga awak dapat yang terbaik dalam hidup awak. saya doakan awak bahagia dan terus bahagia walaupun saya dah tak wujud sebagai KAWAN awak. all i want you to know is, i still love our friendship. iloveyou friend!
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: