cari pasal sendiri !

sekarang serious rasa down balik... ye lah! aku pergi gatal-gatal tangan selongkar balik benda-benda lama sampaikan teriangat balik dekat kenangan lepas. tapi aku dah janji dengan diri sendiri... tak nak dah fikir-fikir pasal benda tu. mungkin apa yang jadi ada sebab. aku kena terima hakikat. aku tak pernah berharap untuk kembali dengan dia sebab aku tau semua tu mustahil. tapi yang sampai sekarang menyakitkan hati aku, kenapa dia tak pernahh berterus-terang? teruk sangat aku dekat mata dia sampaikan dia keluarkan statement yang buat orang pandang serong dekat aku? tapi biarlah... dah tu pilihan 'DIA'. dia nak yang macam tu. apa aku boleh buat? aku doakan dia happy. terima kasih untuk SEGALANYA. whatever it is, i still love you with all my heart. =(


Sorry for the inappropriate language used !

No comments: