bahana PJK !



nak sangat main bola jaring kan? at the end, padan muka diri sendiri. now, lutut sakit gila sampaikan bila rukuk lepas tu nak tegak balik pun rasa macam erghhh... nasib baik tangan tak luka sebab cantik je menyembah bumi tengah-tengah rebut bola tu. and luckily jugak sebab seluar aku tak koyak LAGI . dah berapa banyak seluar aku koyak sebab main bola jaring? huh! before game start, Najwa dah bagi warning, "Na, kau jangan jatuh pulak"... aku dengan bangganya menjawab, "Jangan la cakap macam tu. aku takkan jatuh selama-lamanya". sekali? thumbs up Yana! good job... anda telah berjaya men-JATUH-kan diri anda sendiri.


p/s : kenapa setiap kali main bola jaring mesti aku nak terjatuh? kena kaji ni. dulu-dulu masa form 2 ada belajar pasal stability. mesti ada yang tak kena dengan keluasan base area aku ni. kalau nak kata ada kaitan dengan centre of gravity tak logik la pulak, aku bukan tinggi mana pun. dah sah-sah la centre of gravity tu dekat je dengan tanah. so, aku should be stable la. tapi asalnya bila orang langgar sikit aku senang tumbang? haih~
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: