Sukaneka SK Setapak Indah

sebab adik saya masuk sukaneka, lepas mak dengan kakak saya datang ambil report card dekat sekolah saya, saya pun pergi sekolah sebelah tengok adik saya. turn mak saya nombor 6. so saya pun boleh balik awal. pergi sana tengok budak-budak darjah 1-3 main sukaneka, teringat pulak dekat kenangan dahulukala. masa nak pergi tangkap gambar adik saya. saya ternampak Cikgu Hazlee a.k.a Panjang dekat tempat jual belon and kupon. wehh... wa bangga wa cakap lu. dia ingat wa lagi kut. dah 4 tahun saya tinggalkan sekolah tu, dia ingat lagi dekat saya. ye lah, mana tak... saya la yang lumba lari *dekat sekolah area cheras* tak pakai spike sampai kulit jari kaki terkoyak tu. kau ada? dia la yang bawa aku pergi dekat PBSM and bawa aku pergi makan. lepas tu hantar balik. disebabkan kulit dekat jari kaki aku terkoyak, aku tak boleh pergi final olahraga. masa saringan tu aku dapat nombor 1 tapi sebabkan tercedera, tak boleh pergi final. sedih okay. tapi masa form 1, aku ada pergi sekolah sebelah sebab ada anugerah cemerlang untuk UPSR. cikgu ni jugak, dia ingat aku lagi time tu. dia siap sembang dengan aku. dulu-dulu tak nak pulak sembang dengan aku. ye la dulu aku comot and selekeh. tapi hari ni dia still ingat aku lagi. aku terharu. cewahhh~

dulu
SAYA BUDAK OLAHRAGA
sekarang tidak lagi!

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: