Hari Bersama Pelanggan 2011

Location : 4 Suria
Date : 24 June 2011
Time : 8.25 a.m

hari ambil report card. luckily, Teacher Nik tak complaint banyak pasal aku. dah 2 tahun, guru kelas aku asyik cakap dekat mak aku yang aku ni suka berangan dalam kelas. kadang-kadang macam TER-mengelamun tiba-tiba. apa-apa pun, result tak berapa nak gempak la. kena study hard lagi.

2A, 4A-, 1C+, 1C, 1D

tau tak, ada suara-suara sumbang yang cakap saya TAK BERSYUKUR sebab dapat result macam ni. saya dah ada 6A tapi still nak kata result teruk. masalah sekarang ni, bukan bersyukur or tak. tapi semua orang nak yang the best kan? semua orang ada keinginan nak dapat 9A+ kan? so mesti la setakat dapat 6A, complete dengan C and D, aku rasa teruk. logik apa. kalau setakat result macam ni dah terus nak bersyukur, baik aku tak payah belajar. bila exam, jawab je. kalau gagal pun, bersyukur je la. dah takdir. macam tu? ohh please. don't criticize what you can't understand. kau tak fikir macam aku fikir. kalau kau rasa 6A tu dah cukup untuk kau, get lost. tak payah nak condemn yang aku ni tak bersyukur bagai. bingit je telinga aku dengar.


Sorry for the inappropriate language used !

No comments: