why why why?

muka saya sangat teruk sekarang. pimples sana sini. parut sana sini. suck! tak tau kenapa. nak kata tak jaga muka, hari-hari aku cuci pakai facial cleanser. tapi still teruk jugak. bila tengok gambar lepas-lepas, sedih gila... dekat muka, tak ada parut pun. dahi pun licin je. tak ada kesan langsung. sekarang? tau-tau sendiri la.

mula-mula...
Alynfazlin : weh... apasal muka kau buruk sangat?
Ibu : apasal la muka macam ni. dulu tak pun.
Angah : eiii.. apasal muka kau teruk sangat Na?
Ayah : baru 16 tahun, muka dah teruk. belum 20-30 lagi.

lepas tu...
Alyfazlin : lek ah wey... ada orang muka lagi teruk daripada kau. kawan-kawan aku pun cakap kau cantik bila aku tunjuk gambar kau. kau bukan tak cantik, maybe sebab ada pimples kut. kalau kau tak ada pimples, aku puji kau cantik, 10 kali.
Ibu : lepas ni tangan tu jangan nak gatal-gatal. biarkan je.

p/s : sumpah sedih wey. sebab tu aku senang emo sekarang. kalau kau ada dekat tempat aku, mesti sedih, bengang, malu. kan kan? tapi apa aku boleh buat? lantak la. nak kutuk, kutuk... tak nak kawan, sudah... boleh blah. i hope my face will change to normal back. *sigh*

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: