you annoy me!

nota kaki kepala : i won't use 'SAYA' and 'AWAK' for this entry.

sumpah tak puas hati gila. hal semalam pun orang still bengang, kau buat lagi masalah. weyh! jangan selfish la. kau buat kerja dalam group. bila tiba hari kena present, kau TAK DATANG. apasal kau? sebabkan kau, aku and yang lain terpaksa mengadap cikgu dengan muka tebal. cakap sorry and mintak untuk present hari lain. and tinggal lagi 3 group je yang tak buat. kau tau tak, bila buat last-last lagi cuak.

kau tak hafal script. okay fine! script tu dah 2 minggu kan group kita prepare. aku type script tu dalam 1 malam. aku print pukul 1.30 pagi sebab aku nak kita ada ample time untuk memorize kita punya script walaupun time tu aku dah mengantuk gila. at last, kau tak hafal-hafal. tak apa! aku and yang lain-lain tak marah kau sebab kita orang paham yang bukan semua orang boleh menghafal banyak benda dalam satu masa. tapi group lain pun banyak yang tak hafal script but dorang still datang sekolah masa hari presentation. yang kau?

maaf la wey... kita orang memang dah fed-up gila dengan kau. kau tau apa perasaan aku bila cikgu cakap, 'just skip her part'. scene aku banyak dengan kau. kalau kau tak ada, dengan aku sekali lingkup. guna otak la kawan. kau konon-konon nak presentation kita nanti perfect habisan. tapi kau sendiri tak hafal script. lepas tu nak marah bila orang berdialog tanpa perasaan. apa semua ni? aku diam tak bermakna aku tak panas hati dengan kau. tapi aku respect kau lagi.

kita bukan pelakon handalan pun yang nak perfect bila buat drama pendek tu. janji ada usaha, dah la. sebab kau tak hafal script, kau tak datang bila presentation. lari dari masalah. jangan jadi PENGECUT. kau bukan main pandai suruh orang cakap spontan je kalau lupa script, habis kau pun buat je la script sendiri bila lupa.

p/s: banyak betul dugaan bulan puasa. ada je yang buat hal macam mintak kaki belah kiri naik dekat muka yang cun-kacak-segak-bergaya tu.

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: