saya sedih! [4 Suria]

Scene 1 :
seriously... masa KAU buat havoc pagi tadi dekat Dataran Ilmu, aku dah panas hati gila. straight pergi belakang. tarik Af'rina Rusdi. tension dohh. dah luahkan kegeraman dekat orang di belakang, pergi depan. suddenly, dekat Dataran tu jugak aku menangis. time nyanyi lagu Negaraku pulak tu. tak boleh tahan gila. sumpah kecewa sangat-sangat. bila dah menangis, lega sikit.

Scene 2 :
naik kelas. tiba-tiba KAU arah-arah aku itu ini. aku tau la dialog aku yang mana. aku and yang lain-lain dah practice. aku pintas je cakap KAU. tak ada nak cover-cover wey. tiba-tiba keluar isu down syndrome. haha!

Scene 3 :
ajak Low Wei Yee pergi toilet. tapi sebenarnya cerita dekat Low pasal down syndrome. Low ketawa gila-gila. aku join sekali walaupun marah tak reda lagi tu.

Scene 4 :
drama dimulakan. tapi KAU buat spoil. tak ingat script atas alasan : saya stress. tak boleh focus. saya risaukan my grandmother. aku dah berbulu dekat situ. tapi just proceed. you've ruined all our plan. thank you so much darl!

Scene 5 :
KAU dah blahh... we talked about you. everything about you. baru aku tau perangai kau sebenarnya. kawan KAU sendiri cakap. haih!

Scene 6 :
TAK ADIL! TAK ADIL! maaf. tak pasal-pasal Maizatul kena tengking dengan aku because of her statement. aku dah la stress. hati kacau-bilau. tak pasal-pasal nak salahkan aku, Aida and Piqa pulak. ni bukan permintaan kita orang. susah nak paham? lain kali dengar cerita dulu. jangan sembur terus. *aku belum minta maaf dengan Mai. tapi tadi dah okay sikit. nanti aku minta maaf. malas la gaduh. kata kawan!*

Scene 7 :
the other 2 groups present drama dorang. SUPERB lah kan. suddenly Najwa said : Na... jangan hampa! derr... tak lah. aku okay walaupun frust. jealous bila group lain boleh present dengan proper way macam tu. yang group aku? *only my group and 4 Suria tau segalanya*

Scene 8 :
Maizatul said : kesian Yana bila jadi macam ni. jangan la menangis. Mai cakap macam tu sebab aku bercerita sambil mata berair and at last menangis.

Scene 9 :
pergi bagi 'Gatsby Gold' dekat teacher. hantar list nama yang nak tengok pertunjukan kuda tu dekat meja Puan Norlia and balik rumah. sampai rumah. salin baju. buat apa-apa yang patut terus post entry ni! *wa marah ni tau!* =.=

p/s : aku jadi sangat lemah. asyik menangis je. tapi bukan sengaja nak menangis. tak tahan sangat! hanya yang mengetahui akan paham sebab aku menangis. untuk Aida and Piqa : korang did a GREAT job. thanks for your commitment. aku tau korang pun rasa apa yang aku rasa tapi korang tak tunjukkan. *not in mood*

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: