lawak terbaik minggu ini! [4 Suria]

"hari Rabu masa saya nak pergi sekolah, saya tengok macam jerebu. then my father tak bagi saya pergi sekolah sebab saya ada asthma. nanti kalau saya kena, lagi teruk!"
L's Comment : ye ke dia ada asthma? sejak bila? dia tipu la.

"my grandmother passed away."
N's Comment : berapa banyak grandmother dia ada?
L's Comment : dia suka bagi alasan bila dia tak suka nak buat sesuatu benda tu.

"malam semalam my grandmother okay je. then tiba-tiba dia masuk ICU pagi tadi."
A's Comment : aii... tadi kata passed away. ni dekat ICU pulak. -.-'

"actually i have down syndrome. i'm really sad but i cannot cry."
L's Comment : hahaha! down syndrome? tu sejak lahir la. mana ada bila dah besar.

"saya stress Teacher... saya tak boleh focus."
TN's Comment : it's okay. your friend can understand you.

Notes :
auta banyak kau ni. macam aku bodoh sangat. apa? kau down syndrome? dohh... nak kencing aku ke? macam aku tak tau down syndrome tu apa. kau Suria, aku Suria jugak. kau aliran Science, aku pun sama. cuma maybe markah Add Maths aku tak setinggi kau tapi markah BM aku lagi tinggi daripada kau. dalam BM belajar pasal isi tersirat. so aku paham sangat maksud tersirat kau tu. penipu lebih! live a life geek. menangis la konon. Drama Queen. aku sangat impressed dengan lakonan kau. terbaik dari ladang. pelakon handalan betul. give a big clap!


Sorry for the inappropriate language used !

No comments: