selamat datang orang baru (!) -.-

KEKELIRUAN
okay... ada kekeliruan tentang kelahiran bayi kakak ipar saya tu. tak jadi operation sebab selepas doctor masukkan air ke apa entah *not sure*, kena tunggu 24 jam. kalau tak ada tanda sakit-sakit nak bersalin, baru operate. tapi luckily BOLEH BERSALIN SECARA NORMAL. alhamdulillah (!)

KENYATAAN
21 August 2011, around 11.18 pm - now... saya seorang MAK CIK. hadoy! apa mak cik-mak cik? tak glamour la. by the way, Along and Kak Dyana *kakak ipar saya* dapat BABY BOY. frustnya saya... saya mengharapkan baby girl. but it's okay la. janji everything is alright. selamat datang ke dunia, BABY. tak boleh panggil Adik Baby dah sebab lelaki. bunyinya tak macho langsung. ye ye je saya gelar baby tu sebagai Adik Baby sebab ingatkan perempuan. sekali boy la.

UCAPAN
congratulation Along and Kak Dyana. dah dapat baby ni. nama dah confirmkan ke belum? okaylah... tak sabar nak tunggu baby balik tengah hari karang. and Along tu kan, tak payah la nak tersengih sampai ke telinga 24 jam. tau la dia nak baby boy. hee~ *Along saya memang nak anak lelaki sebab dalam adik-beradik saya, Along saya anak sulung and dia the only lelaki. adik-adik yang bawah dia semua perempuan*

p/s : 22 August 2011, 11.30 am - saya ponteng sekolah hari ni semata-mata nak tengok baby baru. mak saya pun bagi green light untuk ponteng sekolah. ye la... exam dah habis. dapat la kelonggaran sikit kan. nanti kalau dapat ambil gambar, saya upload dalam blog. saya pun belum dapat tengok baby lagi. tak sabar... -.-'

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: