lain kali jangan berlagak !

ada la girl ni . masa penilaian kurikulum 1 hari tu , aku merungut-rungut sebab tak sempat nak jawab semua soalan . sebab dia classmate aku , aku pun tanya la dia , “sempat ke siap ?” . kau tau dia jawab apa ? “sempat siap . kita siap awal . maybe sebab kita sekolah agama kut .” poyo gilakk . tapi yang macam memalukan sikit , markah Pendidikan Islam dia , 70++ % and aku yang tak sempat nak siap ni dapat 83 % . aku macam nak ketawa je masa tau markah dia . memang la beza sikit je . tapi tu la … lain kali jangan berlagak . bukan kau markah paling tinggi pun . Yasnor tu haa yang dapat tertinggi , 94 % . bukan kau . so after this , tak payah berlagak . nanti jadi macam ni lagi malu kan ? tapi kalau kau tak malu , aku tak tau la kan .

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: