i'm happy !

sakit kepala dah hilang .
sakit perut gila nak mati pun dah lenyap .
sakit hati macam nak bunuh orang pun dah tak muncul .


p/s : semoga semua ni berpanjangan . amin ...  thanks untuk Encik Penasihat yang banyak support saya , jaga saya lebih daripada girlfriend dia , ambik berat pasal saya , tolong dengar problems saya , nasihatkan saya , tegur saya bila i did something terrible and again ... thanks for everything bro . i really appreciate that . Yana tak tau macam mana nak hidup kalau tak ada Awak ... sekarang ni Yana banyak bergantung dengan Awak . even though Yana bukan adik Awak , Awak treat Yana macam family je . and thanks also for 1-hour-super-saver setiap hari or selang sehari tu . mesti banyak habis kredit kan ? thank bro ... thanks sebab call tengah malam , kacau Yana tidur and bagi semangat . *emo ni apahal pulak ? haih !*
Sorry for the inappropriate language used !

No comments: