apahal sikit-sikit tak puas hati dengan aku ?

wey , memang la aku ni poyo . so what ? ye memang . bila budak lelaki kelas aku cari pasal dengan aku , after that mesti aku masam muka and tak tegur dorang for a few days . dol ... aku tak merajuk and tak mintak dipujuk la  . tak suruh pun . geli aku nak main pujuk-pujuk pulak . aku tak suruh pun kau beria-ia mintak maaf . kalau kau ada kesedaran sivik , ye la kut kau mintak maaf . tapi aku tak paksa pun . reason aku tak tegur dengan orang yang cari pasal dengan aku tu : aku nak cool-kan diri and tak nak timbulkan pergaduhan yang lagi besar . as korang tau , mulut aku boleh tahan la kalau bab-bab bergaduh ni kan kan ? then , better diam dari bertekak yang sampai mati tak habis tu *especially dengan budak lelaki kelas aku la .* so tak payah nak cakap aku ni mengada-ngada , sikit-sikit nak sentap ke apa ke .

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: