menyesal ke tak ?

bila fikir sekali , menyesal la jugak tak mohon mana-mana . Nadh dapat Teknik Gombak . kan best kalau aku dapat sama sekolah dengan dia . dapat keluar daripada sekolah setapak indah ni . keluar daripada sekolah ni bermaksud keluar daripada masalah . okay ... tapi dah tak guna nak cerita , aku yang menggedik sangat tak nak mintak mana-mana . duduk je la sekolah lama ni . 2 tahun woi ... aku dah tak sanggup . ada tak sedara-mara aku yang luar daripada KL ni nak kasi aku tumpang rumah dorang 2 tahun ? untuk form 4 and form 5 . tak kisah la kampung ceruk mana-mana pun . tapi mana lah ada kan ? sedara pun boleh kira dengan jari berapa kerat je . tahun depan kena cari bestfriend baru lagi ke ? adoy ~ lemah betul kalau masuk sesi ‘mencari kawan sehidup semati susah dan senang’ . nak buat kawan rapat bukan senang woi . salah pilih , kena yang mulut macam tempayan sumbing tu . naya lah hidup . bila putus kawan dengan dia , dia mula lah bukak cerita pasal kita konon nak malukan kita . bodoh nya kau . macam mana aku boleh terkawan baik dengan kau . tapi ni cerita masa sekolah rendah la . zaman sengalselekehsakai  tu . kalau wujud lagi la makhluk macam tu pada zaman ni , aku nak belajar sampai aku jadi genius , lepas tu doa dapat result SPM gempakgempak sebab aku nak lari daripada makhluk tak senonoh tu . tu je jalan yang ada sebab sekarang ni makhluk tu ada lagi dekat sekolah aku . siap satu kelas tu yang tak boleh tahan tu . tapi dia tak tau yang aku still ingat apa dia buat dekat aku sampai aku kena ejek dengan budak lelaki masa sekolah rendah . dendam kesumat sampai akhir hayat tu . walaupun dah maafkan dia , tapi mana boleh lupa babe , kawan tikam belakang kawan . muka cantik , tapi mulut sumbing . tak reti nak simpan rahsia . tau nak bocorkan je . kau ni , kesian aku tengok kau wahai makhluk tak senonoh ... aku doakan kau kekal dengan kawan sejati sampai mati kau tu .


Sorry for the inappropriate language used !

No comments: