cleaning - ___ -

setelah sekian lama tak on blog ni , hari ni aku telah berjaya bolos masuk jugak ke blog ni dah tengah dalam proses meng-clean-kan blog tak boleh blah ni daripada sampah-sarap yang bersepah dengan cerita pasal orang-orang yang tak patut aku tulis kat sini . aku dah humban semua cerita-cerita bodoh masa tengah dalam mood baik yang masa tu kalau boleh satu hari nak post sampai empatlimaenam entries tu . aku dah campak dekat dalam loji bercampur-campur dengan  sisa-sisa kumbahan kau tu . sekarang ni , saat ini , detik ini , masa ini , jam ini , aku dah bosan dengan blog sebab blog aku telah dicemari oleh manusiatakbertanggungjawab yang kerjanya sibuk hal orang macam dia dah tak ada langsung benda berfaedah nak buat * woi , pergi tolong mak kau buat kerja lah . jangan menyibuk hal aku* . dah baca entries yang pelikpelikbodohbodoh , gatalgatal miangmiang tu diam je lah . ini tak ... dah baca , lepas tu mula lah nak fikir bukan-bukan , itu la ini la . nanti tak puas hati sebab tak dapat jawapan , mula la nak semak tanya such an uneducated questions tu . malas la nak jawab . penat kau tau tak ... penat nak fikir dan penat nak cakap jawapan untuk soalan kau tu . ada paham ? kau sedar boleh tak ? kalau kau rasa kau dah tersemak ambik tau hal aku , baiklah kau diam-diam je . tak payah tanya-tanya . nanti aku takut termaki kau pulak dekat dalam blog ni . kesian lah dekat aku , dapat dosa percuma sebab kau .




Sorry for the inappropriate language used !

No comments: