being fake is not a crime

okay then . aku tahu lah aku tader la baik sangat but seriously aku nak kau treat aku macam aku ni manusia normal yang ada hati dan perasaan yang perlu dijaga . maybe kau fikir aku mengada-ngada or whatever la but aku nak kau buat baik dengan aku as return . salah ke ? aku cuba yang terbaik nak jaga hati kau sampai kadang-kadang aku terfikir, kenapa aku buat macam ni ? aku jadi fake semata-mata nak jaga hati kau . tapi aku tau kau tak nampak semua tu . yang kau nampak aku annoying , emotional , laser . yes , i'm all that kalau tu yang kau fikir. aku dengar masalah kau walaupun aku tak boleh bagi advices tapi bagi aku at least kau tak tanggung sorang-sorang benda tu . tak suffer sorang-sorang sebab aku ada as bestfriend kau . bila sampai time aku , kau buat tak tau je . fine la kalau macam tu . aku tak kesah . aku tak boleh paksa kau stick beside aku when i really need you . okay lah to kau yang mengaku bestfriend aku tapi buat macam ni kat aku . i really appreciate that !

Sorry for the inappropriate language used !

No comments: